Thursday 2 January 2014

Hello 2014!


By Kanako

My dear friends, HAPPY NEW YEAR to all of you!

Today is the start of a new year. I hope that you all had a very good time for Christmas with family and friends. I hope you got everything you wanted and even more. I wish this year to be full of exciting things for you all, love, happiness, and all that you can hope for. Once again I find myself making resolutions I might end up giving up in the end, but let's start on a positive note. :)


By Kanako

In 2014, I'd like to :

Write more reviews and blog posts on this blog. 

Carry on with the healthy eating programme, which would hopefully make me lose more weight.

Read more books, and spend less time on Facebook and more time being productive. It can includes cleaning the house or doing paper work, cooking but also... 

Be more creative and start making things by myself.

Not worry too much about things in general and stay positive.

Try to be more confident


How about you? Do you have any reolutions for 2014?
Love to you all!
A Palette of Pastels xx



Mes chères amies, BONNE ANNÉE à vous toutes!

Aujourd'hui débute une nouvelle année. J'espère que vous avez tous et toutes passé un très bon Noël avec votre famille et vos amis. J'espère que vous avez eu ce que vous désiriez et même plus. Je souhaite que cette année soit pour vous remplie de moments agréables, d'amour, de bonheur et tout ce que vous espérez le plus. Une fois de plus, je me retrouve à me faire une petite liste de résolutions, qui se pourraient être vite abandonnées et oubliées au fond d'un tiroir, mais commençons sur une note positive!


En 2014, j'aimerais :

Écrire plus d'avis sur des produits et des articles divers sur ce blog. 

Continuer à manger sainement, ce qui j'espère me fera perdre quelques kilos. 

Lire plus de livres, et passer moins de temps sur Facebook afin d'en passer plus à faire des choses plus productives. Il peut s'agir de tâches dans la maison, de la paperasse, de la cuisine mais aussi...

Être plus créative et commencer à faire des choses par moi-même. 

Ne pas m'inquiétez trop pour des broutilles en général et rester positive.

Avoir plus confiance en moi


Et vous? Avez-vous des résolutions établies pour 2014?
Bises à tous!
A Palette of Pastels xx



No comments:

Post a Comment